مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-16اجتماعي

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کاری هفته/اعلام بزرگراه های پرترافیک


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر شهر تهران را تشریح کرد.

- سرهنگ علی شریفی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در روز چهارشنبه 25 آبان ماه گفت: با رصد انجام شده ازسوی مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس پایتخت و نیز گزارش های دریافتی از ماموران پلیس راهور در سطح معابر، ترافیک صبحگاهی امروز در معابر تهران از حوالی ساعت 6:30 آغاز شده و به مرور حجم آن تا حوالی ساعت 7:30 افزایش یافت.

در حال حاضر نیز از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده و از حوالی ساعت 9:30 شاهد کاهش حجم ترافیک و روان شدن تردد در اکثر معابر هستیم.

شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت نیز گفت: صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه تهران - کرج از چیتگر و آزادگان شاهد بار پرحجم ترافیک صبحگاهی بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از جنت آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از شهید ستاری و مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کاری هفته/اعلام بزرگراه های پرترافیک

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کاری هفته/اعلام بزرگراه های پرترافیک