مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-16سياسي

لزوم مدیریت یکپارچه خواهر خوانده های شهر یزد جهت ارائه دستاوردها


رییس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدیریت یکپارچه خواهر خوانده های شهر یزد جهت ارائه دستاوردهای علمی، - ایسنا/یزد رییس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدیریت یکپارچه خواهر خوانده های شهر یزد جهت ارائه دستاوردهای علمی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری برای عموم شهروندان یزدی ضرورت دارد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات در نشست جمعی از فعالان گردشگری، بیان کرد: از سال 1386 بحث خواهرخوانده ها در یزد آغاز شد و ابتدا با شهر یاسبرین و مجارستان خواهر خواندگی صورت گرفت.

در دوران کرونا ارتباط حضوری با خواهرخواندها امکان پذیر نبود و به صورت مجازی ارتباط برقرار می شد هم اکنون یزد با هشت شهر دنیا رابطه خواهر خواندگی دارد و حدود 10 شهر نیز در لیست خواهر خواندگی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بحث خواهرخواندگی و ارتباط با شهر های مختلف دنیا از وظایف شهرداری ها است و معضلی که این سال ها وجود داشت عدم مدیریت یک پارچه خواهرخوانده های شهر یزد بود که به همین دلیل درحال حاضر امکان رصد خروجی و دستاوردهای تجاری، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی این ارتباط محیا نیست.

به گفته حقیرالسادات، لازم است در آینده نزدیک با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، مدیریت یک پارچه در بدنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت یکپارچه خواهر خوانده های شهر یزد جهت ارائه دستاوردها

لزوم مدیریت یکپارچه خواهر خوانده های شهر یزد جهت ارائه دستاوردها