مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-16سياسي

حمایت های تشویقی ستاد نانو برای شرکت کنندگان در دوره های آموزشی


بر اساس آیین نامه حمایتی ستاد نانو، شرکت کنندگان در دوره های آموزشی باشگاه نانو علاوه بر دریافت گواهینامه، مشمول حمایت های تشویقی این ستاد می شوند.

- بر اساس آیین نامه حمایتی ستاد نانو، شرکت کنندگان در دوره های آموزشی باشگاه نانو علاوه بر دریافت گواهینامه، مشمول حمایت های تشویقی این ستاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از سرفصل های سند گسترش کاربرد فناوری در افق 1404 برنامه ترویج و فرهنگ سازی فناوری نانو است.

این برنامه به ترویج و آموزش عمومی در مورد علم، فناوری و صنعت نانو توجه دارد و دوره های آموزشی مشمول این روش اجرایی شامل حمایت از سمینارهای ترویجی و دوره های آموزشی برای شرکت در المپیاد فناوری نانو می شود.

برای اجرایی سازی این برنامه ها آیین نامه حمایت از دوره های آموزشی باشگاه نانوی ستاد توسعه فناوری نانو در سال 1401 منتشر شد و بر اساس آن نهادهای ترویجی همکار باشگاه نانو و مدرسان عضو شبکه مدرسان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو امکان برگزاری دوره های آموزشی نانو برای دانش آموزان، دبیران و کارشناسان شبکه آزمایشگاهی توانا و برخورداری از حمایت های مالی آن را دارا هستند.

سمینارهای ترویجی فناوری نانو، دوره‏ های آمادگی المپیاد نانو، دوره های جامع آموزش فناوری نانو برای دانش آموزان و دبیران و کارگاه های آموزشی شبکه آزمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های تشویقی ستاد نانو برای شرکت کنندگان در دوره های آموزشی

حمایت های تشویقی ستاد نانو برای شرکت کنندگان در دوره های آموزشی