مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-16سياسي

انکار گزارش ناسا درباره «گاز متان» به جای اصلاح


رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از 77 هزار کیلومتان در ساعت است؛ - رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از 77 هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت هزار در هر ساعت 50 هزار و 400 کیلو (50400 کیلو) از سایت نیومکزیکو در هر ساعت 18 هزار و 300 کیلو (18300 کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت 8500 کیلو متان آزاد می شود.

سه هفته بعد از انتشار گزارش و تصویر های سازمان ملی هوایی و فضایی امریکا NASA از توده 5 کیلومتری متان بر فراز مجتمع دفن زباله آرادکوه در جنوب تهران، رییس شورای شهر تهران تصاویر ماهواره ای این موسسه تحقیقاتی را به کشوری غیر از ایران منسوب و واقعیت این گزارش را تکذیب کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، مهدی چمران دیروز اعلام کرد: تصویر منتشرشده ناسا از توده گاز متان در جنوب تهران، درست نیست و گویا برای یک کشور دیگر است.

  26 اکتبر 2022 (4 آبان 1401) آژانس خبری فرانس پرس AFP در گزارشی از نتایج تحقیقات جدید NASA درباره شناسایی کانون های انتشار گاز متان در جهان خبر داد.

  در گزارش فرانس پرس گفته شده بود که ناسا، از ژوئن 2022 از طریق نصب نرم افزار EMIT در ایستگاه فضایی بین المللی ISS بیش از 50 ابرساطع کننده متان را در آسیای مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار گزارش ناسا درباره «گاز متان» به جای اصلاح

انکار گزارش ناسا درباره «گاز متان» به جای اصلاح