مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-15بين الملل

تداوم عملیات ارتش سوریه در درعا


یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری چند روزه با باقی مانده عناصر تروریستی داعش و نابودی آنها، بر منطقه طریق السد واقع در جنوب درعا تسلط کامل پیدا کرده و این منطقه را از تروریست های داعش پاکسازی کردند.

بر اساس اعلام منبع امنیتی مذکور، در عملیات ارتش سوریه ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و چهار خودروی بمب گذاری شده آنها نیز کشف و خنثی شده است.

همزمان یگان های مهندسی ارتش سوریه بمب ‎‎ ها و مین هایی را که داعش در پایگاه ها و برخی مناطق ساکنان محله طریق السد کار گذاشته بودند، خنثی کردند.

اواخر هفته گذشته نیز نیروهای امنیتی سوریه، 24 نفر از تروریست های داعش را در عملیاتی ویژه در شهر درعا در جنوب این کشور به هلاکت رساندند.

داعش و دیگر گروه های تروریستی سال 2017 پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش های عمده از این دو کشور متلاشی و شکست خوردند، اما با این وجود هنوز عناصر تروریستی باقی مانده در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم عملیات ارتش سوریه در درعا

تداوم عملیات ارتش سوریه در درعا