مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-15بين الملل

هشدار پارلمان عربی نسبت به تشدید تعدی های اسراییل علیه فلسطینی ها


پارلمان عربی نسبت به ادامه تشدید تعدی های نیروهای اشغالگر اسراییلی در حق فلسطینیان هشدار داده و مجدداً بر حمایت ثابت خود از آرمان فلسطین به عنوان مساله مرکزی نخست مردم عرب تاکید کرد.

- پارلمان عربی نسبت به ادامه تشدید تعدی های نیروهای اشغالگر اسراییلی در حق فلسطینیان هشدار داده و مجدداً بر حمایت ثابت خود از آرمان فلسطین به عنوان "مساله مرکزی نخست مردم عرب" تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری کویت (کونا)، پارلمان عربی این اظهارات را در بیانیه ای به مناسبت سی و چهارمین سالگرد اعلام استقلال فلسطین مطرح کرد.

پارلمان عربی در بیانیه خود مخالفت کاملش را با هر طرح یا تلاشی که حقوق مشروع مردم فلسطین را نقض کند، اعلام کرد.

پارلمان عربی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسراییلی، با ترورها، ریختن خون فلسطینی ها را مباح می دانند و اقدام به مصادره و تخریب خانه های فلسطینی ها می کنند و همچنان منکر قطعنامه های مشروع بین المللی و منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی هستند.

پارلمان عربی بر حمایت کامل و مداوم خود از حقوق مردم فلسطین در مساله عادلانه شان جهت بازپس گیری حقوق ملی مشروع خود و تشکیل کشور مستقل با پایتختی قدس بر اساس قطعنامه های مشروع بین المللی و پایبندی به طرح صلح عربی سال 2002 تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پارلمان عربی نسبت به تشدید تعدی های اسراییل علیه فلسطینی ها

هشدار پارلمان عربی نسبت به تشدید تعدی های اسراییل علیه فلسطینی ها