مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-15سياسي

شناسایی املاک دولتی بلااستفاده گلستان/ لزوم تشکیل مجمع خیران کتابخانه ساز


استاندار گلستان احداث کتابخانه های مشارکتی با همکاری سایر دستگاه ها را روش خوبی برای توسعه سرانه کتابخانه های استان عنوان کرد و افزود: فعالان عرصه های فرهنگی استان زمین ها و ساختمان های بلااستفاده دستگاه های دولتی را برای بکارگیری در فعالیت های فرهنگی شناسایی و معرفی کند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان احداث کتابخانه های مشارکتی با همکاری سایر دستگاه ها را روش خوبی برای توسعه سرانه کتابخانه های استان عنوان کرد و افزود: فعالان عرصه های فرهنگی استان زمین ها و ساختمان های بلااستفاده دستگاه های دولتی را برای بکارگیری در فعالیت های فرهنگی شناسایی و معرفی کند.

علی محمد زنگانه ظهر امروز سه شنبه 24 آبان 1401 در دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی استان گلستان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد با بیان اینکه حضور بانوان در صحنه های فرهنگی نسبت به سایر حوزه ها پررنگ تر است، اظهار کرد: دشمن حداکثر تلاش خود را می کند تا در این جنگ ترکیبی، به ملت ایران ضربه وارد کند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه امروز اتحاد کفر، نفاق و الحاد را بر علیه ملت ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد هستیم، ادامه داد: ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران، جبهه حق و باطل را خوب می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی املاک دولتی بلااستفاده گلستان/ لزوم تشکیل مجمع خیران کتابخانه ساز

شناسایی املاک دولتی بلااستفاده گلستان/ لزوم تشکیل مجمع خیران کتابخانه ساز