مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:522022-11-15سياسي

خراسان شمالی پتاسیل بالایی در حوزه تولید داروهای گیاهی دارد


خراسان شمالی در موضوع گیاهان دارویی به صورت طبیعی پتانسیل بالایی دارد و می تواند در تولید دارو با استاندارد پزشکی و بهره گیری از طب سنتی شرایط مساعدی را برای سرمایه گذاری ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش سرمایه گذاری سلامت در استان اظهار کرد: امروزه اگر دانش وجود داشته باشد، اما تجهیزات نباشد فایده ای ندارد، بلکه تجهیزات نیازمند سرمایه است.

وی گفت: با بهره گیری از توانمندی دانشمندان و دانشجویان ایرانی می توان برای آینده ایران یک استقلال در حوزه امنیت غذایی و دارویی ایجاد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه حرکت ها باید نظام مند باشد و جایگاه علمی حفظ شود، گفت: اگر بتوانیم یافته هایی که در گذشته داشته ایم را نظام مند کنیم، استانی همچون خراسان شمالی که در موضوع گیاهان دارویی به صورت طبیعی پتانسیل بالایی دارد، می تواند در تولید دارو با استاندارد پزشکی و بهره گیری از طب سنتی شرایط مساعدی را برای سرمایه گذاری ایجاد کند.

وی ضرورت برخورداری از امکانات و تجهیزات بعد از رخدادها در درمان و سلامت را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور سرمایه گذاران برای فراهم کردن این ابزارها و امکانات امری الزامی است و این کار سرمایه گذاران و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی پتاسیل بالایی در حوزه تولید داروهای گیاهی دارد

خراسان شمالی پتاسیل بالایی در حوزه تولید داروهای گیاهی دارد