مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-15فرهنگي

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شود


انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به مناسبت هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار از 5 اثر تازه خود رونمایی می کند.

- کتاب تجارت سیار در حوزه مدیریت بازاریابی و فناوری اطلاعات، دو کتاب خانه های هوشمند: گذشته حال و آینده و معماری سایبرنتیک(تفکر اطلاعاتی و طراحی دیجیتال) در حوزه معماری و طراحی، کتاب شهر به اندازه هوشمند با موضوع طراحی شهری و کتاب دستور زبان انگلیسی strike تازه ترین عناوین چاپ شده در انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هستند.

نفیسه باقری، مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به ایسنا گفت: امروزه مفهوم تجارت سیار با توجه به فضای رقابتی دیجیتالی و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات محبوبیت زیادی پیداکرده است و کتاب تجارت سیار با طرح مباحث جامع و ارائه مورد کاوی و نمونه های به روز در زمینه کاربرد تجارت سیار در کسب وکارها به خوانندگان این حوزه کمک می کند تا درک بهتری از مفاهیم تجارت سیار پیدا کنند.

وی با اشاره به معماری سایبرنتیک تصریح کرد: پیشرفت های فناوری در سال های گذشته باعث توجه معماران به ابزارهای منحصربه فرد و توسعه روش های جدید نیز شده است.

ازاین رو کتاب معماری سایبرنتیک (تفکر اطلاعاتی و طراحی دیجیتال) تألیف کاملیو آندرس سیفوئنتس کویین با ترجمه امیر بهزاد برومند جزی، با توضیح رابطه بین استفاده از فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شود

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شود