مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-15بين الملل

درخواست یونیفل از لبنان و رژیم صهیونیستی برای ممانعت از هرگونه نقض در مرزها


نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) از این کشور و رژیم صهیونیستی خواستند، اقدامات پیش دستانه ای برای ممانعت از وقوع نقض ها و اقدامات تحریک آمیز در مرزها اتخاذ کنند.

- نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) از این کشور و رژیم صهیونیستی خواستند، اقدامات پیش دستانه ای برای ممانعت از وقوع نقض ها و اقدامات تحریک آمیز در مرزها اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرمانده یونیفل در نشستی سه جانبه با افسران ارشد لبنان و رژیم صهیونیستی در مقر یونیفل در شهر مرزی الناقوره، دستیابی دو طرف به توافق پیرامون ترسیم مرزهای دریایی را تبریک گفت و از مسئولان نظامی بیروت و تل آویو خواست از هرگونه فعالیتی که ممکن است توقف اقدامات متجاوزانه را به خطر بیندازد، جلوگیری کنند.

وی افزود، در راستای انتظارات شورای امنیت، باید اقدامات پیش دستانه ای برای جلوگیری از وقوع نقض ها و اقدامات تحریک آمیز از سوی لبنان و رژیم صهیونیستی اتخاذ شود.

یکی از مأموریت های نیروهای یونیفل نظارت بر اجرای قطعنامه شماره 1701 است که شورای امنیت در سال 2006 صادر کرد و بر توقف اقدامات متجاوزانه تاکید دارد.

این قطعنامه در پی جنگ 33 روزه میان حزب الله لبنان و ارتش اسراییل صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یونیفل از لبنان و رژیم صهیونیستی برای ممانعت از هرگونه نقض در مرزها

درخواست یونیفل از لبنان و رژیم صهیونیستی برای ممانعت از هرگونه نقض در مرزها