مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15سياسي

مرور کتاب «قطره ای از دریای نماز»


در کتاب قطره ای از دریای نماز مطالبی در خصوص آشنایی با نماز، به عنوان وسیله ای برای استحکام بخشیدن به ارزش ها و جلوگیری از فروپاشی شخصیت افراد، - به زبان ساده بیان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب قطره ای از دریای نماز، آشنایی با نماز، به عنوان وسیله ای برای استحکام بخشیدن به ارزش ها و جلوگیری از فروپاشی شخصیت افراد، به زبان ساده است که مهدی اسماعیل پور با استفاده از آثار حجت الاسلام محسن قرائتی، تالیف و توسط انتشارات ستاد اقامه نماز چاپ و منتشر شده است.

درباره ی کتاب قطره ای از دریای نماز کتاب قطره ای از دریای نماز، کتابی است که با زبان ساده درباره ی نماز، این راز و نیاز زیبا و مهم با خداوند صحبت می کند و به سوالات و شبهاتی که ممکن است برای هر کسی و به خصوص نسل جوان پیش بیاید، پاسخ می دهد.

مهدی اسماعیل پور، برای نگارش کتاب قطره ای از دریای نماز، از آثار حجت الاسلام محسن قرائتی استفاده ی زیادی برده است و از اسرار نماز، برای ما نوشته است.

او نکاتی درباره ی نماز و نمازخواندن که ممکن است از چشم هرکسی پنهان بماند را بیان کرده و شیوه های دعوت به نماز را نیز گفته است.

همچنین برای پاسخ دادن به پرسش هایی که درباره ی نماز ممکن است وجود داشته باشد، از تمثیلات و حکایات امامان و معصومین استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور کتاب «قطره ای از دریای نماز»

مرور کتاب «قطره ای از دریای نماز»