مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-15حوادث

60 درصد تلفات تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در 11 نقطه حادثه خیز


رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد تلفات تصادفات این استان در 11 نقطه حادثه خیز اتفاق افتاده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد تلفات تصادفات این استان در 11 نقطه حادثه خیز اتفاق افتاده است.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آمار قابل توجه تلفات در شهرستانهای گچساران و باشت افزود: در 7 ماهه امسال 40 نفر از تلفات تصادفات جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به این حوزه است و 34 نفر در محور یاسوج به اصفهان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه مجموع تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: تصادفات منجر به فوت این استان یک درصد، تصادفات جرحی سه درصد و تصادفات خسارتی 39 درصد افزایش داشته اند.

رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 60 درصد تصادفات منجر به فوت استان کهگیلویه وبویراحمد طی سه سال اخیر در 11 نقطه اتفاق افتاده است که بخشی از این نقاط رفع و حذف شده اند اما همچنان برخی از آنها وجود دارند که باید چاره اندیشی شوند و برای حذف آنها اقدام اساسی صورت گیرد.

ویسی پور این 11 نقطه را پل نیمه کاره تنگ سریز ، کمربندی یاسوج به اصفهان، محدوده فرودگاه یاسوج، پیچ تنگ کناره بویراحمد، تونل گل زردی محور یاسوج به بابامیدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد تلفات تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در 11 نقطه حادثه خیز

60 درصد تلفات تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در 11 نقطه حادثه خیز