مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-15سياسي

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار


رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم امضای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با یکی از بانک های کشور برای حمایت از خوداشتغالی ایثارگران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دولت ها در حوزه اشتغال برنامه های مختلفی داشتند که اغلب آنها به جز سرمایه گذاری برای توسعه بنگاه های متوسط و بزرگ و مشاغل خرد با شکست مواجه شده است.

وی افزود: سرمایه گذاری های بزرگ و متوسط امروز باقی مانده و اغلب برنامه های اشتغال زایی که نهادهای حمایتی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می دهند نیز در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال زایی است.

ظرفیت های استخدامی محدود است و با یک جامعه ای روبرو هستیم که اشتغال در نظر آنها اغلب شغل دولتی و یا شغلی است که منجر به دریافت یک حقوق ثابت شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ضرورت خوداشتغالی و کارآفرینی ایثارگران، ادامه داد: همان طور که در کشور در بخش های گوناگون استعدادهای مختلف وجود دارد در کارآفرینی نیز می توان از ظرفیت ها استفاده کرد و بر اساس دانش و جغرافیایی که ایثارگر در آن قرار دارد باید زمینه خوداشتغالی را برای او ایجاد کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار