مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-15پزشكي

فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از جهش تولید دانش بنیان


مدیر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

دکتر حمیدرضا بنفشه در رویداد ملی سرمایه گذاری و فناوری سلامت که در محل کمپ پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: یک روند تکاملی در دانشگاه ها در حال طی شدن است، بطوریکه در حال حاضر از دانشگاه های نسل اول به سوی دانشگاه های نسل چهارم در حال گذار هستیم.

وی گفت: در واقع دانشگاه های نسل اول بر روی کیفیت آموزش، دانشگاه های نسل دوم بر روی مسائل پژوهشی و تحقیقات و دانشگاه های نسل سوم بر روی ثروت آفرینی تاکید داشته اند.

دکتر بنفشه افزود: دانشگاه های نسل چهارم نیز بر روی این موضوع تاکید دارند که مسائل به دست آمده را تبدیل به ارزش و یا همان محصول کنند.

وی ادامه داد: در حوزه تحققیات و فناوری باید دید توزیع جغرافیایی داشته باشیم و از پتانسیل های کل کشور حمایت شود تا نقش آفرینی کنند.

مدیر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: قانون گذار کمک کرده و از خرداد ماه امسال قانون جهش تولید دانش بنیان ابلاغ شد که این قانون شامل 20 ماده بوده و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از جهش تولید دانش بنیان

فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از جهش تولید دانش بنیان