مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-15سياسي

شورای شهر پیگیر ماجرای واگذاری خانه های شهرداری


ساختمان هایی که در منطقه 5 پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه هایی قرار گرفته است بیش از 20 ملک بوده و در 3 مورد آنها اشخاص زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در رابطه با گزارش حسابرسی منطقه 5 تهران گفت: انتظار ما این بود تا شهرداری تهران پروژه مونوریل این منطقه را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: مجتمع خدماتی آبنوس از سال 87 تعیین تکلیف نشده است و پروژه خدماتی اکباتان نیز مربوط به سال 84 است و بخش های گسترده آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.

مظفر با اشاره به هایپر مارکت پارس گفت: این پروژه دارای نقصانی است و علاوه بر آن پروژه مشارکتی پونک، بازارچه میدان بسیج اکباتان، پروژه مجتمع سینمایی سمرقند، پروژه مشارکتی مخابرات هنوز تعیین و تکلیف نشدند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف املاک در ید اشخاص گفت: ساختمان هایی که در منطقه 5 بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه هایی قرار گرفتند بیش از 20 مورد است و در 3 مورد آنها اشخاص زندگی می کنند و باید سریعاً تخلیه شود.

در ادامه احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران با بیان اینکه حسابرسی متعلق به سال های 96 و 99 است گفت: بسیاری از مغایرت های حسابرسی درحال اصلاح هستند یا اصلاح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر پیگیر ماجرای واگذاری خانه های شهرداری

شورای شهر پیگیر ماجرای واگذاری خانه های شهرداری