مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-15سياسي

«تاریخ و فرهنگ» اردبیل به صورت ویژه معرفی می شود


«نماد و تاریخ و فرهنگ» اردبیل باید در قالب کنگره سه هزار و 400 شهید والامقام استان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان مجرب معرفی می شود.

- اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نماد و تاریخ و فرهنگ اردبیل باید در قالب کنگره سه هزار و 400 شهید والامقام استان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان مجرب معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی باید نسبت به برگزاری کنگره شهدا اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: نماد و تاریخ و فرهنگ اردبیل باید در قالب کنگره سه هزار و 400 شهید والامقام استان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان مجرب معرفی می شود.

وی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های برگزاری کنگره 3400 شهید والامقام استان در اردبیل بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره 3400 شهید والامقام اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهدا است و ما باید بیش از پیش قدردان خون شهدا باشیم که با حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و محرومیت زدایی می توانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ و فرهنگ» اردبیل به صورت ویژه معرفی می شود

«تاریخ و فرهنگ» اردبیل به صورت ویژه معرفی می شود