مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-15اقتصادي

بهره مندی سرمایه گذاران در شرکت های دانش بنیان از معافیت مالیاتی


مدیرکل فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دولت سیزدهم معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است و با این مشوق ها توسعه سلامت بهبود می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا بنفشه صبح سه شنبه در رویداد ملی سرمایه گذاری حوزه سلامت خراسان شمالی اظهار داشت: دولت سیزدهم معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است و با این مشوق ها توسعه سلامت بهبود می یابد.

وی افزود: همچنین بر اساس سیاست های وزارت بهداشت یک درصد در آمدهای اختصاصی این وزارتخانه به طرح های پژوهشی فناورانه محصول محور اختصاص می یابد.

مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: جدای از این مشوق ها اگر برای طرح پژوهش محور سلامت در رویدادهای ملی پژوهش کشور، سرمایه گذاری پیدا نشد با ارسال طرح خود به وزارت بهداشت و بعد از ارزیابی اولیه از حمایت های مالی این وزارتخانه بهره مند شوند.

بنفشه گفت: دانشگاه های نسل چهارم ارزش آفرین هستند و دانشگاه های نسل چهارم بر مسائل بومی جامعه و رفع مشکلات آن منطقه توجه می شود.

وی اضافه کرد: سیاست وزارت بهداشت نیز حرکت در این مسیر است به گونه ای که با بهره گیری از ظرفیت های هر منطقه مشکلات آن محل برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی سرمایه گذاران در شرکت های دانش بنیان از معافیت مالیاتی

بهره مندی سرمایه گذاران در شرکت های دانش بنیان از معافیت مالیاتی