مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-15اجتماعي

شوک کمبود فضای آموزشی و ایست قلبی مدارس گرگان/ کمبود مدرسه به مرز بحران رسید


در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، حداکثر تراکم دانش آموزی در مقطع ابتدایی تا 26 نفر، در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم تا 28 نفر و در هنرستان ها تا 18 نفر اعلام شده اما در گرگان که عنوان محروم ترین و فقیرترین شهرستان از لحاظ سرانه فضای آموزشی .

- ایسنا/گلستان در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، حداکثر تراکم دانش آموزی در مقطع ابتدایی تا 26 نفر، در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم تا 28 نفر و در هنرستان ها تا 18 نفر اعلام شده اما در گرگان که عنوان محروم ترین و فقیرترین شهرستان از لحاظ سرانه فضای آموزشی را یدک می کشد تراکم کلاس ها به 40 الی 45 نفر رسیده است! در آستانه آغاز مهر تحصیلی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد کمبود شدید فضای آموزی در شهر گرگان بیداد می کند و این شهرستان را فقیرترین و محرومترین شهرستان از لحاظ سرانه فضای آموزشی دانست.

معضلات کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست، به طور قطع افزایش تراکم دانش آموزان ضمن اختلال در روند آموزش، موجب کاهش کیفیت آموزش و یادگیری می شود از سویی دیگر معلم هم در فضای شلوغ کلاس درس امکان رسیدگی به تمامی دانش آموزان را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک کمبود فضای آموزشی و ایست قلبی مدارس گرگان/ کمبود مدرسه به مرز بحران رسید

شوک کمبود فضای آموزشی و ایست قلبی مدارس گرگان/ کمبود مدرسه به مرز بحران رسید