مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-15اقتصادي

تجهیز معادن زیر زمینی به لودرهای هوشمند ضد انفجار


گروهی از مهندسان یک شرکت دانش بنیان، لودرهای هوشمند بدون باتری را برای تونل های زیر زمینی طراحی کردند که می تواند با راندمان بالا فرآیند تخلیه و بارگیری مواد را از سه جهت انجام دهد؛ - به گفته آنها این محصول از نظر کیفیت با نمونه آلمانی و از نظر قیمت با نمونه چینی قابل رقابت است.

مهندس شاهد شیرین، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: ما پیرو رسالت شرکت که طراحی و ساخت تجهیزات مکانیزاسیون معادن زیر زمینی است، بعد از آنکه دستگاه های روتتر را برای حفاری تونل های کوچک و متوسط مقطع برای صنعت تونل سازی شهری و برون شهری و هم در صنعت معدنکاری زیر زمینی تولید کردیم، برای کامل کردن این نوع مکانیزاسیون، موفق شدیم دستگاه های کوچک لودرهای معدنی را در ایران طراحی و بومی سازی کنیم.

وی کاربرد این لودرها را برای ایجاد تونل های زیر زمینی و معدنکاری دانست و افزود: با طراحی ایرانی این ماشین آلات توانستیم این محصول را به سبد تولیدات این شرکت بیفزاییم.

مهندس شیرین با بیان اینکه تست های گرم این دستگاه در داخل تونل انجام شده و آماده کاربرد در معادن است، یادآور شد: تفاوت لودرهای ساخته شده با نمونه های موجود این است که ابعاد و اندازه آن متفاوت از سایر نمونه ها است و به گونه ای طراحی شده که می توان از آن در معادن کوچک با قابلیت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز معادن زیر زمینی به لودرهای هوشمند ضد انفجار

تجهیز معادن زیر زمینی به لودرهای هوشمند ضد انفجار