مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-15اقتصادي

ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بافت های تاریخی پایتخت


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری خواست که برنامه جامع خود را در مورد ساماندهی و سرمایه گذاری در بخش تاریخی تهران به شورا ارائه کند.

- رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری خواست که برنامه جامع خود را در مورد ساماندهی و سرمایه گذاری در بخش تاریخی تهران به شورا ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بافت تاریخی شهر تهران نیازمند توجه بیشتر است، گفت: در سنوات گذشته 80 ملک تاریخی خریداری و مرمت شده است و این در حالیست که ما در تهران محله و بافت ارزشمند تاریخی داریم که هویت تهران هستند و باید به آنها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی علاقمند به حضور در محلات یا خانه های تاریخی است، اظهار کرد: اما به نظر می رسد که نیازمند حمایت و رفع موانع از سوی شهرداری هستند که باید برای آنها چاره اندیشی شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته قطعاتی از زمین های محله عودلاجان توسط شهرداری و پلیس خریداری شده اما رها شده است، گفت: شهرداری تهران برنامه های خود برای حل مشکلات و احیاء بافت تاریخی را به شورا ارائه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بافت های تاریخی پایتخت

ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بافت های تاریخی پایتخت