مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-15سياسي

بدون تسهیلات بانکی نمی توان منتظر معجزه در تولید دارو بود


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی برای شرکت های داروساز تسهیلات بانکی وامی در نظر نگیریم نمی توانیم منتظر معجزه در تولید دارو باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) در صحن علنی مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت و درمان درباره بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو، اجرای طرح دارویار و علل کمبودهای اخیر در کشور گفت: شاهد خیزش عظیمی در حوزه سلامت به نام نهضت سلامت الکترونیک هستیم که در یک سال و نیم گذشته تکالیف برجای مانده از 15 سال قبل در حوزه امضای الکترونیک و تشکیل سامانه های مرتبط به دارو، بهداشت و تجهیزات پزشکی و کدینگ اقلام تجهیزات پزشکی و دارو انجام شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: سازمان های بیمه گر در حال پیوستن به نهضت سلامت الکترونیک، تکمیل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی هستند اما این روند در حالی ادامه پیدا می کند که بودجه سلامت الکترونیک به صورت کامل توسط سازمان برنامه پرداخت می شود.

وی تأکید کرد: قرار بود 50 درصد از بودجه مذکور در حوزه نظام ارجاع به پزشک خانواده و سلامت الکترونیک یعنی به میزان 700 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص پیدا کند اما تاکنون ریالی توسط سازمان برنامه و بودجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تسهیلات بانکی نمی توان منتظر معجزه در تولید دارو بود

بدون تسهیلات بانکی نمی توان منتظر معجزه در تولید دارو بود