مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-15دانش

کلانتری: کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دهمین جشنواره ملی رویش گفت: کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، آیین گشایش دهمین قدر نهیم.

 باهم بودن و درکنار هم زیستن و مداراکردن را باید تجربه کرد و قدر نهاد.

کلانتری اظهار داشت: جشنواره رویش، نمایش تنوع فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه هاست؛ تنوعی از علایق که ازسوی کانون های فرهنگی، علمی و تشکل های دانشجویی اعتلا پیدا می کنند و درواقع تکثری در عین وحدت است.

او ادامه داد: کانون ها در متن دانشگاه تجلی گر این تکثر هستند که به نحو متمدنانه ای آن را نمایش می دهند و درواقع نمایشگر مدنیت در دانشگاه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه کانون های فرهنگی و دانشجویی، فرصتی برای مهارت افزایی جامعه پذیری، ارتقای مسئولیت و تعهد اجتماعی، فعالیت جمعی و پیگیری هدف های مشترک فراهم می کند، افزود: کانون ها تمرین زیست جمعی در متن دانشگاه هستند.

کلانتری با تأکید بر اینکه فرهنگ را باید در متن دانشگاه قرار داد، گفت: وقتی فرهنگ در متن قرار می گیرد، تسهیل کننده انواع کنش ها در جامعه دانشگاهی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند

کلانتری: کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند