مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-15اقتصادي

تقویت تعاملات تجاری با روسیه/هیات تجاری ایرانی آبان ماه به روسیه اعزام می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از تقویت تعاملات تجاری با روسیه در سال های آتی به خاطر تغییرات ساختار بین المللی خبر داد و افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، خلیل قاسملو در جلسه توسعه صادرات استان زنجان با اشاره به 45 درصد رشد بهره وری که از 8.

7  رشد اقتصادی هدفگذاری شده، باید اتفاق بیفتد، اظهار داشت: به نظر می رسد با همکاری دستگاه هایی مانند فنی و حرفه ای، ظرفیت بسیاری برای توانمند سازی افراد در افزایش قرار دارد و نرخ بیکاری آن  5.

54 درصد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 55 درصد خرید تضمینی گندم به  شهرستان خدابنده اختصاص داشت گفت: امسال وضعیت  تولید سیب زمینی هم مطلوب است و عمده کشت سیب زمینی  استان در شهرستان کمتر توسعه یافته خدابنده است.

وی، نرخ تورم استان را هم تراز با میانگین متوسط کشوری عنوان کرد و گفت: این موضوع ناشی از بالا بودن هزینه سبد مواد غذایی  خانوارها در مناطق روستایی است.

قاسملو اظهارداشت: امیدواریم امسال تغییرات مثبتی را در تورم روستایی و ضریب جینی شاهد باشیم.

این مسئوول به عضویت ایران در سازمان شانگهای در سال های آتی به خاطر تغییرات ساختار بین المللی خبر داد و افزود: به خاطر فراهم شدن زمینه های همکاری مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تعاملات تجاری با روسیه/هیات تجاری ایرانی آبان ماه به روسیه اعزام می شود

تقویت تعاملات تجاری با روسیه/هیات تجاری ایرانی آبان ماه به روسیه اعزام می شود