مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-15سياسي

آغاز به کار دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان


همزمان با سی ودومین سالگرد تأسیس شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فعالیت های دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر اهواز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برنامه تلویزیونی زنده در مسیر پیشرفت که از شبکه های یک سیما و استانی خوزستان پخش می شد، آخرین دستاوردهای نیشکر و صنایع جانبی را تشریح کرد.

این جشنواره با همکاری گسترده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، در قالب نمایشگاه، غرفه ها و کارگاه ها به مدت سه روز از 23 تا 25 آبان 1401 دایر است.

قرار است در پایان این جشنواره، آثار برگزیده 2 بخش جشنواره شهد رسانه و جشنواره قاب سبز معرفی و از برگزیدگان در بخش های مختلف تقدیر شود.

علاوه بر این، برنامه های متنوعی از جمله سوارکاری، پرواز پاراگلایدر، دوچرخه سواری، کارگاه کتاب خوانی، نقاشی و خوشنویسی در حاشیه این نمایشگاه در حال برگزای است.

سوارکاری، برپایی غرفه های متنوع صنایع دستی، حضور گروه های هنری از جمله خوشنویسان، فعالیت زنده در نمایشگاه، امکانات تصویری مناسب و تدارک اتوبوس روباز برای بازدید از مزارع، بخشی از فعالیت های جشنواره دوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان

آغاز به کار دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان