مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-15سياسي

به روزرسانی تجهیزات مقابله با حوادث هلال احمر در گرو تخصیص بودجه جهانی


رییس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: ما  بودجه جهانی داریم که می توانیم به لحاظ اقتصادی به ایران کمک کنیم تا تجهیزات خود در پاسخ به حوادث را به روز کند.

- ایسنا/زنجان رییس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: ما  بودجه جهانی داریم که می توانیم به لحاظ اقتصادی به ایران کمک کنیم تا تجهیزات خود در پاسخ به حوادث را به روز کند.

عطا مرتضی دورانی شامگاه دیروز (23 آبان ماه) در حاشیه اجرای مانور زلزله تخلیه و اسکان اضطراری که در مجتمع مسکونی رضوان زنجان و به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه با محوریت خانه هلال برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان سیستم بسیار خوبی را گسترش داده است که در این سیستم ارگان های دولتی، هلال احمر، داوطلبان و بقیه مراکز می توانند تعامل خوبی را با هم داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد و افزایش تاب آوری که سبب می شود پاسخ درستی در جهت مدیریت حوادث داده شود، گفت: در خصوص اینکه همه مردم چگونه در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی آماده باشند، زنجان سیستم بسیار خوبی دارد که بقیه استان ها باید از زنجان الگوبرداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی تجهیزات مقابله با حوادث هلال احمر در گرو تخصیص بودجه جهانی

به روزرسانی تجهیزات مقابله با حوادث هلال احمر در گرو تخصیص بودجه جهانی