مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-15فناوري

کتابِ کاغذی گوشه رینگِ گوشی، فیدیبو و کیک و کلوچه!


شاید از سر کمبود وقت، تنبلی، گرانی، وابستگی به تکنولوژی و یا هر دلیل دیگری، کم کم کتاب های کاغذی را کنار گذاشتیم و کتاب فروشی های شهر را خلوت و تعطیل کردیم.

- "کتابِ کاغذی" گوشه رینگِ گوشی، فیدیبو و کیک و کلوچه! ایسنا/کرمانشاه شاید از سر کمبود وقت، تنبلی، گرانی، وابستگی به تکنولوژی و یا هر دلیل دیگری، کم کم کتاب های کاغذی را کنار گذاشتیم و کتاب فروشی های شهر را خلوت و تعطیل کردیم.

هفته کتاب و کتابخوانی در حالی رسیده که کتاب های کاغذی گوشه رینگ افتاده اند و مردم در بهترین حالت یا سراغ کتاب های صوتی و دیجیتال می روند و یا اصلا دیگر کتاب نمی خوانند و سرگرم شدن با گوشی تلفن و یا نشستن پای تلویزیون را ترجیح می دهند، تلویزیونی که برای تبلیغ کیک و کلوچه وقت دارد، اما برای تبلیغ کتاب نه زیاد.

کودکان نسل جدید با ورق زدن کتاب بیگانه هستند، بزرگسالان حتی اگر زمانی را هم برای مطالعه اختصاص دهند عمدتا از کتاب های دیجیتال یا صوتی استفاده می کنند، کتاب خواندن جای چندانی بین دانشجویان و دانش آموزان ندارد و در نتیجه کتابفروشی هایی که کتاب کاغذی می فروختند روز به روز خلوت تر می شوند و برخی هم تعطیل کرده و رفته اند پی کارشان.

در شرایطی که از طریق گوشی تلفن همراه و در هر کجایی که باشید با نصب اپلیکیشن های کتاب مانند فیدیبو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابِ کاغذی گوشه رینگِ گوشی، فیدیبو و کیک و کلوچه!

کتابِ کاغذی گوشه رینگِ گوشی، فیدیبو و کیک و کلوچه!