مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:052022-11-15ورزشي

تصاویر ماندگار جام های جهانی/از لگدهای جنجالی تا دو پنالتی خبرساز


فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فوتبال ایران در پنج دوره حضورش در جام های جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه، 2006 آلمان، 2014 برزیل و 2018 روسیه اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده است اما تاکنون نتوانسته از مرحله مقدماتی صعود کند و در هر پنج دوره حذف شده است.

با این حال برخی تصاویر ثبت شده از حضور ملی پوشان کشورمان در جام های جهانی ماندگار است.

از اولین گلی که مرحوم ایرج دانایی فرد به ثمر رساند تا علیرضا بیرانوند که در دیدار با پرتغال پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد.

تصاویر ماندگار از حضور تیم ملی فوتبال ایران در پنج دوره جام جهانی را با توضیحات ببینید و بخوانید: مرحوم ایرج دانایی فرد زننده اولین گل فوتبال ایران در جام های جهانی در دیدار با اسکاتلند/ این دیدار با تساوی یک به یک تمام شد.

تیم ملی فوتبال ایران سال 1978 برای نخستین بار در جام جهانی شرکت کرد چهار تصویر از بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه که به بازی قرن شهره شد و طی آن ملی پوشان کشورمان 2 بر یک حریف خود را شکست دادند و به یک پیروزی ماندگار دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماندگار جام های جهانی/از لگدهای جنجالی تا دو پنالتی خبرساز

تصاویر ماندگار جام های جهانی/از لگدهای جنجالی تا دو پنالتی خبرساز