مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 00:312022-11-14سياسي

بودجه 10 میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر ایران تخصیص می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عطا مرتضی دورانی دوشنبه شب در دیدار صمیمی با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی هلال احمر استان زنجان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان با ابراز خرسندی از حضور در بین جوانان اظهار کرد: حضور در بین جوانان و مشاهده تعامل و همکاری آن ها انرژی بخش است.

رییس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سال تاسیس سازمان جوانان به اعضای جوانان هلال احمر افزود: 10 میلیون دلار بودجه به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده خواهد شد که قرار است با استفاده از این بودجه از فعالان هلال احمر حمایت و برای مقابله با حوادث در ایران آماده تر شویم.

وی به همکاری 15 میلیون خیر در جهان با صلیب سرخ اشاره کرد و افزود: اگر وجود ما داریم به خاطر جوانان است و تمام تمرکز ما کمک به این قشر و اهمیت به ایده های آنهاست چرا که متخصصان و کارشناسان آینده هلال احمر ایران هستند.

دورانی گفت:  اعضای جوانان همچنین می توانند به مهاجران کشورهای همسایه کمک کنند و ما به عنوان فدارسیون بین المللی به جوانان کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 10 میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر ایران تخصیص می یابد

بودجه 10 میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر ایران تخصیص می یابد