مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-14سياسي

انسان ابدی باید برای ابدیت خودش فکر کند


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کشت و کشتار جهان را آرام نمی کند، اظهار داشت:اگر این فکر و اندیشه که انسان ابدی است و باید برای ابدیت خودش فکر کند جهانی شود، - دیگر جنگی در کار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با مفتی اعظم مرکزی روسیه بیان داشت: آنچه امام راحل در نامه به گورباچف مرقوم فرمودند، بخشی به این مطلب مهم بر می گردد که روح انسان ثابت است و نه ساکن ، ما خدایی ازلی و ابدی داریم و انسان با مرگ نمی پوسد بلکه از پوست به در می آید و لذا باید برای بعد از مرگ خود حساب و کتابی داشته باشد.

این مرجع تقلید گفت: انبیا الهی عموماً و پیامبر اسلام خصوصاً آمدند تا به ما این نکته را بفهمانند که انسان با مرگ نمی پوسد بلکه از پوست به در می آید و اگر انسان این فکر و اندیشه را داشته باشد، نه بیراهه می رود و نه راه کسی را می بندد.

وی با بیان اینکه کشت و کشتار جهان را آرام نمی کند، اظهار داشت: اگر این فکر و اندیشه که انسان ابدی است و باید برای ابدیت خودش فکر کند جهانی شود، دیگر جنگی در کار نخواهد بود.

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: مطلبی که مورد اصرار رهبران الهی نیز هست این است که انسان و جهان را خدا آفرید و تنظیم روابط انسان و جهان را نیز خدا منظم کرد؛ و همانطور که سازنده های وسایلی از قبیل یخچال و تلویزیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان ابدی باید برای ابدیت خودش فکر کند

انسان ابدی باید برای ابدیت خودش فکر کند