مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-14سياسي

دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راه انداختن عملیات روانی علیه ملت از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ نرم است و قطعا دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی امروز در نشست شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت ها و جهادهای 43 ساله امروز در اوج اقتدار است و امروز در قدرتمندترین وضعیت نسبت به 43 سال گذشته هستیم و ملت ایران برای فتح قله های بلند آماده شدند و دشمن را در سیاست های مختلف با شکست جدی مواجه کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی محاسبات دشمن را دچار تغییر و اشتباه کرده، گفت: به وضوح می بینیم انقلاب اسلامی حرکت شتابنده خود به سمت پیشرفت ها را طی می کند و به فضل الهی و تفکر امامین انقلاب اسلامی افول و غروب قدرت پوشالی جبهه و تحریم های ظالمانه عبور کردیم و در عرصه های مختلف وابستگی ها را قطع کردیم و البته باید با همت و تلاش جهادی مسیر پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب را طی کنیم و این تنها با تبعیت و توجه به بیانات رهبری امکان پذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) نهضت اسلامی را با تکیه به معنویت و مردم روی کار آوردند و با این دو مولفه همه محدودیت ها را رفع و جوانان در طول انقلاب اسلامی با مجهز شدن به معنویت بزرگتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد

دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد