مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-14سياسي

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است/ اقتدار ایران ابهت غرب را شکست


نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان این که جهاد تبیین چراغ راه مقابله با روایتگری دروغین استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است، گفت: دشمنان به بهانه دل سوزی به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام علی درویشی روز دوشنبه در همایش جهاد تبیین در جمع مسئولان و بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: را کم رنگ جلوه دهد که مردم باید با هوشیاری در مقابله آن ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان این که تحریف واقعیت ها راهبرد نخست دشمنان است، گفت: دشمنان با امکانات و تجهیزات و امپراطوری خبری خود با وارونه جلوه دادن و تحریف واقعیت ها توطئه افکنی، ناآرامی و آشوب ایجاد می کنند تا بلکه به خیال خام خود روند پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند که این حرکات رذیلانه بیانگر ضعف و استیصال آنان است.

وی افزود: هدف دشمنان از ایجاد فتنه و آشوب های اخیر در کشور تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی های ایران اسلامی است که راه مقابله با آن  جهاد تبیین و بیان و بازگو کردن واقعیت های برای جامعه به ویژه جوانان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : پشت اغتشاشات، ناآرامی ها، آشوب ها و حوادث اخیر آمریکا، اسراییل، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است/ اقتدار ایران ابهت غرب را شکست

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است/ اقتدار ایران ابهت غرب را شکست