مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-14سياسي

اختصاص بودجه10میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران


رییس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: 10 میلیون دلار بودجه برای مقابله با حوادث، به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تخصیص داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا مرتضی دورانی روز دوشنبه در دیدار با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی هلال احمر استان زنجان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان افزود: خیلی خوشحالم که در خدمت این اعضا هستم، وقتی که جوانان مرا می بینم که در کنار هم تعامل و همکاری دارند انرژی می گیرم.

وی ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سال تأسیس سازمان جوانان به اعضای جوانان هلال احمر یادآوری کرد: 10 میلیون دلار بودجه به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده خواهد شد.

رییس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: قرار است با استفاده از این بودجه حمایت کرده و از حوادث جلوگیری کنیم و برای مقابله با حوادث در ایران آماده تر شویم.

دورانی با بیان اینکه 15 میلیون خیر در جهان داریم که به صلیب سرخ کمک می کنند، افزود: اگر وجود ما داریم به خاطر جوانان است و تمام تمرکز ما کمک به این قشر و اهمیت به ایده های آنهاست چرا که متخصصان و کارشناسان آینده هلال احمر ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه10میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

اختصاص بودجه10میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران