مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-14اقتصادي

اجرای روکش آسفالت 136 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد از اجرای روکش آسفالت 136 هزار مترمربع از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیدین مرادی بعدازظهر امروز در بازدید از محور جعفرآباد اظهار کرد: 136 هزار متر مربع از راه های اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد در 7 ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه ها با استفاده از 670 تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد لکه گیری شده افزود: در مدت یاد شده با هدف افزایش ایمنی و ترافیک آسان 9 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان نیز شن ریزی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تسطیح و هموارسازی راه های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آنها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد: در 7 ماهه گذشته 600 کیلومتر از حریم راه ها و راه های مرزی و روستایی شهرستان پارس آباد تسطیح، موج گیری و پاکسازی شده است.

وی در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه تسطیح 61 کیلومتراز شانه راه و اصلاح افتادگی شانه با شن ریزی را در این شهرستان یادآور شد و بیان کرد: در این مدت راهداران 475 متر مکعب پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه و ورودی روستاها انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای روکش آسفالت 136 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد

اجرای روکش آسفالت 136 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد