مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-14اقتصادي

ورود ایران به بازار ارائه خدمات دانش بنیان ونزوئلا


معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت از ورود ایران به بازار ارائه خدمات دانش بنیان ونزوئلا خبر داد و گفت: در کمیسیون مشترک دو کشور موانع توسعه و ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، سیداحمدرضا علایی طباطبایی، در خصوص نشست کمیسیون مشترک دو کشور ایران و نیز به سرفصل خدمات صادراتی ما به این کشور اضافه شده که شاهد برگزاری نمایشگاه مرتبط با خدمات دانش بنیان در کاراکاس هم بودیم.

وی حوزه فعالیت این شرکت های دانش بنیان را خدمات دارویی، تجهیزات پزشکی، سلول های بنیادی، درمان بیماران سرطانی عنوان کرد و در خصوص علت پایین بودن رقم تجارت با ونزوئلا، بیان داشت: عدد رسمی که موجود است به علل مختلف با واقعیت فاصله دارد.

عدد تجارت رسمی ما نباید ملاک قرار گیرد.

صادرات و واردات ما با رقمی که گمرک اعلام می کند، متفاوت است.

معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در پاسخ به این سوال که حجم تجارت با ونزوئلا مطلوب است یا خیر؟ بیان کرد: با شرایط آرمانی فاصله داریم ولی شیب عملکردی دو سال اخیر قابل قبول است.

وی درباره ظرفیت های موجود همکاری میان ایران و ونزوئلا بیان داشت: اگر به ترکیب پروژه های انجام شده نگاه کنید، متوجه می شوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ایران به بازار ارائه خدمات دانش بنیان ونزوئلا

ورود ایران به بازار ارائه خدمات دانش بنیان ونزوئلا