مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-14ورزشي

«طوفان» به زنجان رسید!/ «طوفان» آماده مسابقات جهانی می شود


قهرمان بوکس کشور در ارتباط با مسابقات آتی خود گفت: در 5 ماه آینده مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم و مهر سال آینده نیز مسابقات بازی های آسیایی را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طوفان شریفی عصر امروز در حاشیه مراسم استقبال مسوولان ای این قهرمان اظهار کرد: پس از اردوها و مسابقات قهرمانی کشور در تورنمنت کویت مقام سوم را کسب کرده و پس از حضور در اردوی مشترک با تیم هند و عراق به مسابقات آسیایی اعزام شدم.

قهرمان ارزنده بوکس کشورمان که با آسیب دیدگی از ناحیه قرنیه چشم راست به مسابقات اعزام شده بود، گفت: با این وجود تمرینات سختی برای مسابقات داشتم و خوشبختانه موفق شدم مدال برنز را برای کشورم کسب کنم.

وی در ارتباط با مسابقات آتی خود گفت: مدر 5 ماه آینده مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم و مهر سال آینده نیز مسابقات بازی های آسیایی را خواهیم داشت.

شریفی در ارتباط با آغاز اردوهای مسابقات جهانی نیز گفت: اعزام به اردوها پس از 10 تا 20 روز استراحت انجام خواهد شد و پس از آن تمرینات سفت و سختی برای مسابقات خواهیم داشت.

قهرمان ارزنده بوکس کشورمان با اشاره به اینکه در صورت حمایت با فکر بازتر فعالیت خواهم کرد، افزود: امیدوارم که در آینده مدال های خوش رنگ تری برای کشورم کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان» به زنجان رسید!/ «طوفان» آماده مسابقات جهانی می شود

«طوفان» به زنجان رسید!/ «طوفان» آماده مسابقات جهانی می شود