مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-14سياسي

آیت الله مرعشی نجفی الگوی نقد مؤدبانه و ارتباط حوزه و دانشگاه بود


رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی در آیین گرامیداشت آیت الله العظمی مرعشی نجفی گفت: ایشان الگوی نقد مودبانه و نماد ارتباط حوزه و دانشگاه بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی (ره)، فقیه و رجال شناس برجسته شیعی یکشنبه 22 آبان 1401 توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تالار قلمِ مرکز همایش های بین المللی این کتابخانه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از استادان حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و خانواده این عالمِ صمدانی برگزار شد، محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، آیت الله استادی عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، منوچهر صدوقی سها استاد و پژوهشگر حکمت و عرفان اسلامی و سید محمود مرعشی نجفی رییس کتابخانه آیت الله مرعشی به ایراد سخن پرداختند و پیام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به صورت ویدئویی پخش شد.

خاطرات آیت الله مرعشی اهمیت دارند غلامعلی حدادعادل در این مراسم گفت: به عنوان یک دانشجوی علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، احترام فراوانی برای آیت الله مرعشی نجفی قائل هستم و در دوره ای در کتاب های درسی فارسی برای دوره راهنمایی، مقاله ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مرعشی نجفی الگوی نقد مؤدبانه و ارتباط حوزه و دانشگاه بود

آیت الله مرعشی نجفی الگوی نقد مؤدبانه و ارتباط حوزه و دانشگاه بود