مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-14سياسي

زنجان در حوزه بازآفرینی شهری مشکل دارد


معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: شهر زنجان در حوزه بازآفرینی شهری گره ها و مشکلاتی دارد که برای رفع این موارد باید تلاش جدی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شعاعی ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه نیروی انسانی در موفقیت یک مدیر بسیار موثر است، گفت: فعالیت های مجموعه است که کمک می کند مدیر در انجام وظایف محوله شده فعالیت کند.

وی ابراز کرد: در حوزه های مختلف کاری اداره کل راه و شهرسازی در پروژه ها حمایت می کنیم چرا که این مجموعه مدیری با کیفیت و تاثیرگذاری را داشته است.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: پروژه مسکن ملی جزو پروژه های مهمی است و استان زنجان به عنوان استان پیشتاز در این حوزه مطرح است.

شعاعی با بیان اینکه برای رفع مشکلات و چالش ها باید تلاش کنیم، ابراز کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن با تمهیدات صورت گرفته دغدغه های زیادی داریم و قدم به قدم مسیر را طی می کنیم تا بتوانیم ابن دغدغه ها را کاهش دهیم و موثر واقع شویم.

وی یاد آورشد: در شهر زنجان در حوزه بازآفرینی گره هایی وجود دارد که باید حل شود و در این زمینه به صورت جدی کارهایی صورت می گیرد که اداره کل راه و شهرسازی استان در برطرف کردن این گرها می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در حوزه بازآفرینی شهری مشکل دارد

زنجان در حوزه بازآفرینی شهری مشکل دارد