مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-14سياسي

ایجاد فضای نقادانه در دانشگاه هراس ندارد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: از ایجاد نشاط و انجام مطالبه گری و نقد در فضای دانشگاهی نهراسیم؛ چرا که اینها برکاتی است که در فضای دانشگاه نازل می شود و جامعه را پالایش می کند.

- دکتر عبدالحسین کلانتری عصر دوشنبه 23 آبان در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره ملی رویش به میزبانی دانشگاه شیراز، اظهار امیدواری کرد که این جشنواره فرصتی برای تجربه اندوزی و به اشتراک گذاشتن ایده ها و ارتقا و تقویت کانون های فرهنگی و دانشجویی باشد.

کلانتری با بیان اینکه طی سال هایی که فعالیت های فرهنگی دانشجویی دچار رخوت شده بود شاهد تاثیرات عمیق بر بدنه دانشجویی کشور بودیم که در وقایع اخیر دیده شد، اضافه کرد: کم کاری هایی در حوزه تربیتی و فرهنگی داشتیم که امروز خود را نشان داده اما در دل این تهدیدات فرصت های زیادی وجود دارد؛ فرصت هایی که چالش ها و کم کاری ها را نشان دادند.

او همچنین با بیان اینکه اگر در شرایط عادی کار فرهنگی انجام ندهیم، مجبوریم در شرایط غیر عادی، نامتناسب با منطق دانشگاه کار غیر فرهنگی انجام دهیم، گفت: تمدن ایرانی اسلامی ثمره همزیستی و زندگی مسالمت آمیزی است که طی قرن ها این ملت در کنار هم داشته اند و باید آن را قدر نهیم.

با هم بودن و در کنار هم زیستن و مدارا کردن را باید تجربه کرد و قدر نهاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای نقادانه در دانشگاه هراس ندارد

ایجاد فضای نقادانه در دانشگاه هراس ندارد