مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-14سياسي

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه ها است


دادستان کرمان تحقق جامعه شفاف را از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه ها دانست و گفت: اگر رسانه ها کمک کنند و جامعه شفاف در استان محقق شود و از بروز فسادهای مالی و اداری جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بخشی در دیدار با هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه باید بر مبنای مصلحت عمومی در حوزه رسانه اقدام شود، افزود: اگر رسانه ها هدف ارتقای استان را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … دنبال کنند، بدون شک در تمامی این حوزه ها موفقیت های بزرگی حاصل خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که فعالیت های جناحی و نگاه نفع فردی به رسانه موجب تضییع حقوق مردم می شود، تاکید کرد: انتظار می رود که هدف اصلی رسانه ها، تأمین منفعت عمومی مردم باشد و مردم از قلم، بیان و توانایی رسانه ها بهره مند شوند.

مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: به عنوان نمونه رسانه ها در استان کرمان می توانند با توجه به ظرفیت های معدنی استان، زمینه ای را فراهم آورند که گردش مالی شرکت های بزرگ اقتصادی به استان بازگشته و منافع قانونی حاصل از فعالیت های معدنی به استان بازگردد.

بخشی، مطالبه گری به حق رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توقع می رود که رسانه ها در چارچوب قانون، حقوق عموم مردم را مطالبه نمایند زیرا مطبوعات می توانند با مطالبه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه ها است

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه ها است