مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-14اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی پروژه مسکن ملی در مهرگان قزوین


مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین گفت: 1282 واحد در شهرک مهرگان تحت عنوان اقدام ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال ساخت است و این پروژه ها تا 60 درصد پیشرفت داشته است.

- ایسنا/قزوین مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین گفت: 1282 واحد در شهرک مهرگان تحت عنوان اقدام ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال ساخت است و این پروژه ها تا 60 درصد پیشرفت داشته است.

محسن یزدی پور در بازدید از پروژه های طرح ملی مسکن واقع در شهرک مهرگان که دوشنبه 23 آبان 1401 برگزار شد، اظهار کرد: 1282 واحد در شهرک مهرگان تحت عنوان اقدام ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال ساخت است.

وی بیان کرد: این پروژه ها تا 60 درصد پیشرفت داشته است، متراژ هر کدام از این واحدها به طور میانگین 85 متر بوده و با تأمین زیرساخت های نظیر آب، برق و گاز در ایام دهه فجر سالی افتتاح خواهد شد.

مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین با اشاره به این مسئله که قیمت نهایی واحدها هنوز مشخص نشده توضیح داد: این واحدها دارای 300 میلیون تومان وام از بانک مسکن هستند و مبلغ باقی مانده توسط متقاضیان تأمین خواهد شد.

وی عنوان کرد: نرم افزاری برای تخصیص واحدها در نظر گرفته شده است که متقاضیان بر اساس تعداد قسط های واریزی، تعداد افراد خانوار دسته بندی و اولویت بندی می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی پروژه مسکن ملی در مهرگان قزوین

پیشرفت 60 درصدی پروژه مسکن ملی در مهرگان قزوین