مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-14سياسي

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه هاست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، تحقق جامعه شفاف را از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه ها دانست و گفت: اگر رسانه ها کمک کنند که جامعه شفاف در استان محقق شده و از بروز فسادهای مالی و اداری جلوگیری شود، - می توانیم الگویی در این زمینه به کشور ارائه نماییم.

مهدی بخشی 23 آبان ماه در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه باید بر مبنای مصلحت عمومی در حوزه رسانه اقدام شود، افزود: اگر رسانه ها هدف ارتقاء استان را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .

دنبال کنند، بدون شک در تمامی این حوزه ها موفقیت های بزرگی حاصل خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که فعالیت های جناحی و نگاه نفع فردی به رسانه موجب تضییع حقوق مردم می شود، تاکید کرد: انتظار می رود که هدف اصلی رسانه ها، تامین منفعت عمومی مردم باشد و مردم از قلم، بیان و توانایی رسانه ها بهره مند شوند.

بخشی تصریح کرد: به عنوان نمونه رسانه ها در استان کرمان می توانند با توجه به ظرفیت های معدنی استان، زمینه ای را فراهم آورند که گردش مالی شرکت های بزرگ اقتصادی به استان بازگشته و منافع قانونی حاصل از فعالیت های معدنی به استان بازگردد.

دادستان کرمان مطالبه گری به حق رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توقع می رود که رسانه ها در چارچوب قانون، حقوق عموم مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه هاست

تحقق جامعه شفاف از آرمان های دستگاه قضایی و رسانه هاست