مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:322022-11-14سياسي

لزوم پیش بینی تهمیدات خاص برای پیشبرد نهضت ملی مسکن


معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده مشکلات پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی رفع شده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان سید محمد شعاعی، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با ترکید بر حمایت از اقدامات انجام شده در راه و شهرسازی برای عملی کردن طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: استان آماده همکاری برای حل مشکلات پیش روی اجرای این طرح است .

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده مشکلات پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی رفع شده است، افزود: پیشبرد این طرح نیازمند پیش بینی تمهیداتی است که مسؤولان همه تلاش خود را برای حل آنها به کار خواهند است.

شعاعی با تاکید بر نقش مردم در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن و ساخت و سازها گفت: آنچه باید در این مهم مورد توجه قرار گیرند طراحی درست و نگاه کلی و رو به جلو است و در نهایت همه این اقدامات منجر به ارتقای سطح زندگی در شهرهای استان خواهد شد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استان زنجان بر ضرورت توجه به معماری و سبک زندگی ایران اسلامی در ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: باید متوجه بود که مسکن در فرهنگ عامه مردم ایران تقدس دارد از این رو همه توجه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیش بینی تهمیدات خاص برای پیشبرد نهضت ملی مسکن

لزوم پیش بینی تهمیدات خاص برای پیشبرد نهضت ملی مسکن