مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-14اجتماعي

برپایی 100 نمایشگاه کتاب در مدارس البرز


مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برپایی 100 نمایشگاه کتاب در مدارس استان، گفت: این نمایشگاه ها با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حجرگشت با تبریک هفته کتابخوانی با بیان اینکه 100 نمایشگاه کتاب در مدارس البرز دایر شد، اظهار کرد: این نمایشگاه ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف به مدت یک هفته برپا شد.

وی با اشاره به اینکه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه ها بر اساس گروه سنی دانش آموزان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: بازدید از کتابخانه های عمومی، اختصاص موضوع انشای دانش آموزان به اهمیت کتاب و کتاب خوانی، برپایی جشن کتاب، دعوت از شخصیت های علمی و فرهنگی برای حضور در مدارس و گفت وگو با دانش آموزان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از برنامه های هفته کتاب در مدارس البرز است.

وی، برگزاری مسابقه دانایی و توانایی با موضوع کتاب را از دیگر برنامه های این هفته در مدارس البرز عنوان کرد و یادآورشد: در این هفته طرح وجین کتابخانه های مدارس، برنامه ریزی برای بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، اجرای نقاشی همگانی در سطح مدارس با موضوع مطالعه و کتابخوانی نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 100 نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

برپایی 100 نمایشگاه کتاب در مدارس البرز