مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-14اجتماعي

تشریح علت نقص دستگاه «ام آر آی» بیمارستان خلیج فارس بندرعباس


مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس برای مدت کوتاهی دچار نقص شده بود که پس از حل مشکل اکنون در مدار خدمت رسانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مؤمنی بیان داشت: کمبود دستگاه ام آر آی در شهرستان بندرعباس سبب شده تا فشار زیادی بر روی دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس وارد شود.

وی با بیان اینکه دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس تنها برای مدت زمان کوتاهی ناشی از ایراد در یک قطعه فنی دچار ایراد شده بود و اکنون این ایراد رفع شده است، اظهار کرد: اکنون این دستگاه در مدار خدمت رسانی به مردم عزیز قرار دارد و به صورت 18 ساعت در شبانه روز نوبت دهی می کند.

مؤمنی همچنین عنوان کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس نیز 18 ساعت در شبانه روز خدمات عمومی و در 24 ساعت شبانه روز خدمات اورژانسی ارائه می دهد و تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: هزینه نگهداری دستگاه های ام آر آی و سی تی اسکن بشدت بالاست و لذا مجبوریم در طول شبانه روز ساعتی را به دستگاه استراحت دهیم تا از هم دستگاه ها دچار استهلاک شدید نشوند و هم دوام برخی از قطعات که در معرض دمای بالا هستند، افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح علت نقص دستگاه «ام آر آی» بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

تشریح علت نقص دستگاه «ام آر آی» بیمارستان خلیج فارس بندرعباس