مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:422022-11-14سياسي

برگزاری نمایشگاه «دوست من کتاب» درشیراز


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اساس و زیربنای توسعە هر جامعەای بوده، ویژه برنامه های این سازمان را در هفته کتاب تشریح کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی نجابت با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اساس و زیربنای توسعە هر جامعەای بوده اظهار کرد: ترویج این فرهنگ وظیفه ای همگانی بوده و هر کس در هر جایگاهی که باشد باشد در راستای نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی که زیربنای توسعه فرد و جامعه است تلاش کنند.

 معاون  فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه این سازمان در مستمر و هفتگی در جلسات کتابخوانی، معرفی و نقد و بررسی کتاب شرکت کنند.

نجابت در ادامه به برپایی نمایشگاه بزرگ دوست من کتاب اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه  که  در فرهنگسراهای کتاب، سلامت، جوان، حکمت، شهروند و بهمن بیگی برگزار می شود شهروندان می توانند علاوه بر بهره مندی از تخفیف 50 درصدی کتاب ها در طرح معاوضه کاغذ باطله با کتاب نیز شرکت کنند.

وی عضویت نیم بها در کتابخانه های زیر مجموعه سازمان فرهنگی ویژه عموم مردم، برگزاری کارگاه های ادبی گلستان خوانی، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه ها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «دوست من کتاب» درشیراز

برگزاری نمایشگاه «دوست من کتاب» درشیراز