مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-14اقتصادي

اجرای 7 پروژه راه روستایی در شهرستان خاش


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای 7 پروژه راه روستایی با اعتبار 125 میلیارد ریال در شهرستان خاش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی بیک مداح از اجرای هفت پروژه راه روستایی با اعتبار 125 میلیارد ریال در سال جاری در شهرستان خاش خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف مهاجرت معکوس روستاییان، کاهش تلفات و خطرات جاده ای، صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل روستاییان در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهبود زیرساخت های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه منطقه مؤثر است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان علاوه بر آسفالت راه های روستایی شهرستان خاش اقدام به اجرای پروژه کف سازی و جداره سازی در روستاهای این شهرستان کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در قالب این پروژه ها در شهرستان خاش 52 هزار متر مربع زیرسازی، 40 هزار متر مربع آسفالت و جدارسازی در سطح یک هزار و 600 متر مربع انجام شده که مجموعاً 125 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آنها هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 پروژه راه روستایی در شهرستان خاش

اجرای 7 پروژه راه روستایی در شهرستان خاش