مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-14سياسي

فتنه های اخیر یک جنگ بین المللی رسانه ای بود


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: فتنه های اخیر یک جنگ تمام عیار بدون سلاح سنگین و یک جنگ بین المللی رسانه ای بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی قبل از ظهر دوشنبه در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان زنجان، با اشاره به اینکه فتنه های اخیر یک جنگ تمام عیار بدون سلاح سنگین و یک جنگ بین المللی رسانه ای بود، گفت: داعش نیز به عنوان یکی از بازوهای جبهه استکبار در این اغتشاشات ایفا نقش کرد و حادثه تلخ شاهچراغ را رقم زد.

وی با بیان اینکه قداست و اعتبار زدایی از رهبری، تجزیه کشور و اخلال در امنیت از اهداف اصلی اغتشاشات اخیر بود، افزود: دشمنان با این تفکر که مردم خواستار تحول هستند و جامعه آماده براندازی است، با تحریک احساسات مردم سعی بر ایجاد فتنه و آشوب دارند.

سعیدی ادامه داد: ماهیت این فتنه ها اقتصادی نبود و محور شعارها فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است در حین اینکه مشکلات جامعه معیشتی هستند.

دغدغه مردم آزادی زنان نیست وجوانان طعمه فتنه های دشمنان شدند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با با بیان اینکه قدرت و ظرفیت بالای دفاعی، تأثیر گذاری پهبادها و موشک ها در آینده و ایران قوی و دشمنان را می ترساند، گفت: دشمن از دولت و مردم انقلابی و پایبند به اصول هراس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه های اخیر یک جنگ بین المللی رسانه ای بود

فتنه های اخیر یک جنگ بین المللی رسانه ای بود