مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-14اقتصادي

صید ماهیان گرمابی در کرمانشاه آغاز شد


مدیرکل شیلات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز صید ماهیان گرمابی در استان، برآورد کرد امسال 7600  تن انواع ماهیان گرمابی در کرمانشاه تولید شود.

- سیدفرزاد افضلی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته 5400 تن انواع ماهیان گرمابی از مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین و دیگر مجتمع های پرورش ماهیان گرمابی استان برداشت شد، افزود: برآورد می کنیم این میزان امسال به حدود 5600 تن برسد.

افضلی اشاره ای هم به تولیدات ماهیان گرمابی در منابع آبی طبیعی و غیرطبیعی استان داشت و اضافه کرد: امسال حدود دو هزار تن ماهی گرمابی از این منابع آبی نیز تولید خواهد شد و در مجموع تولید ماهیان گرمابی استان به 7600 تن خواهد رسید.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه افزود: کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد(سرگنده) از جمله انواع ماهیان گرمابی هستند که در استان کرمانشاه تولید می شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین ماهیان گرمابی استان کرمانشاه در مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین تولید می شود، گفت: در دیگر شهرستان ها هم مزارع منفرد پرورش ماهی گرمابی داریم.

افضلی با اشاره به جایگاه قابل قبول استان کرمانشاه در زمینه تولید ماهیان گرمابی در کشور، گفت: این استان رتبه اول تولید ماهیان گرمابی را در بین استان های غیرساحلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهیان گرمابی در کرمانشاه آغاز شد

صید ماهیان گرمابی در کرمانشاه آغاز شد