مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:012022-11-14سياسي

شیوه رسیدگی به پرونده های افراد معترض با اغتشاش گران متفاوت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست هم اندیشی روحانیت، مطالبات مردمی و قوه قضاییه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالبه گری در جامعه اظهار کرد: مطالبه گری، اعتراض و نقدهای بی طرفانه منجر به توسعه و پیشرفت می شود و کسانی که مطالبه گری درستی می کنند خواهان پیشرفت ملت هستند.

  وی با اشاره به رسیدگی به پرونده های مسببان حوادث اخیر در گیلان افزود: شیوه رسیدگی به پرونده های افراد مطالبه گر و معترض با اغتشاش گران و آشوب طلبان و افراد برانداز تفاوت دارد و رفتارهای هیجانی و یا هدفمند افراد در حوادث اخیر باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

  رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به شکاف نسل ها در جامعه امروز بیان کرد: پاسخگویی به شبهات و چالش های فکری افراد و نسل های مختلف مهم ترین مسئله این روزها تلقی می شود که روحانیت می تواند در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کند.

  خلیلی با بیان اینکه برخی خواص در گذشته مبحث گفت و گوی تمدن ها را مطرح کردند که این از پایه اشتباه بود، گفت: وجود انسان های ناهمانند و متفاوت در عالم سبب شده تا تئوری دولت و تمدن به نتیجه ختم نشود و رشد علم باید هم تراز با ترجمه علمی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه رسیدگی به پرونده های افراد معترض با اغتشاش گران متفاوت است

شیوه رسیدگی به پرونده های افراد معترض با اغتشاش گران متفاوت است