مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-14اجتماعي

ارتقاء سوادرسانه دانش آموزان و مربیان در فارس


رییس سازمان دانش آموزی فارس با تاکید بر اهمیت سواد رسانه در شرایط حساس کنونی از برنامه ریزی این سازمان در راستای ارتقای سطح سواد رسانه و فضای مجازی در بین دانش آموزان و مربیان خبر داد.

- مرتضی کریمی دوشنبه 23 آبان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد هشت ماهه سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان فارس، تربیت اجتماعی را مهم ترین اولویت این سازمان برشمرد و گفت: از آنجا که فعالیت های اجتماعی نحوه تعامل با دیگران را به دانش آموزان آموزش می دهد نقش موثری در رهبری، هدایت و مشارکت جامعه توسط این دانش آموزان بر عهده دارد.

او، برپایی 970 موکب افطاری ساده در مناطق آموزش و پرورش فارس با حضور 5 هزار و 160 دانش آموز در ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه درس هایی از سیره اهل بیت(ع) به همراه ضیافت افطار در مدارس تمام تشکیلاتی، برگزاری محافل قرآنی در تمام مناطق استان، تولید فیلم کوتاه میهمان لاله با محوریت ماه رمضان و شهدا و پخش از صدا و سیمای فارس را از جمله فعالیت های سازمان دانش آموزی برشمرد.

تشکیل ایستگاه های گفتمانی تخصصی بصیرت در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام مناطق 59 گانه آموزش و پرورش استان فارس، برگزاری اعتکاف های رمضانی پیشتازان و دانش آموز خبرنگاران پانا، کاشت بذر گیاهان بومی در ارتفاعات پیرامونی شهر شیراز، حضور فعال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سوادرسانه دانش آموزان و مربیان در فارس

ارتقاء سوادرسانه دانش آموزان و مربیان در فارس